11.7.2016 19:03(u16) nereden tanışıyoruz :)
11.7.2016 19:03(u16) .hg. yüksek gerilim .kv.
tiryaki11.7.2016 19:03Ne ömrün kıymetini bildik, ne de gönlün.
Geri kalansa sadece hüzün ...
Ayyüzlü11.7.2016 19:02Mesela sen var bi kac kisi
Yüksek Gerilim11.7.2016 19:02Düşüncelerin en güzeli, senin beni düşünüp düşünmediğini düşünürken, düşündüğünü düşünmek, olsa gerek diye düşünüyorum.