tiryaki11.7.2016 19:19Ayyuzluuu -sen 60 in uzerindemisin :d
tiryaki11.7.2016 19:18.sersryy. Dişiligini kullanan sadece amaç olur
Kişiliğini kullanan ayakta durur..!!
Ayyüzlü11.7.2016 19:17Ablam yoktu katdesim vardı
tiryaki11.7.2016 19:16Valla biizde oylesine takiliyozzz en guzelii boylee zaten :d
11.7.2016 19:16(u16) yanlış hatırlamadıysam ablanda vardı dimi .nes.