Ziyaretçi Defteri
Mobil wap chat sitemizden yararlanabilmek için lütfen Giriş yapınız ya da Kayıt olunuz.

* YABANGÜLÜ
18.7.2016 17:55
(u16) Dalgınım;
dalıp dalıp gidiyorum bu ara,
neyi nereye koyduğumu unutuyorum.
Dargınım;
kırıla döküle gidiyorum bu ara.
İnsanlar o kadar acımasız ki;
Kimi nereye koyduysam bulamıyorum…
Bedirhan Gökçe

* YABANGÜLÜ
18.7.2016 17:54
(u16) Bazen sadece yorgun oluyor insan,
Ne küs, ne yalnız, ne de aşık...
Cemal Süreya

* YABANGÜLÜ
18.7.2016 17:53
(u16) İnsan ne yaşarsa yaşasın, sonunda her şey bir gün batımına bakıyor.
Murathan Mungan

* YABANGÜLÜ
18.7.2016 17:22
(u16) Aşk, öyle engin bir denizdir ki, ne başlangıcı ne de sonu vardır.
- Hz. Mevlana

** GaMZeLi
18.7.2016 16:26
.as.karla .hg.gulum
Geri Dön
yabanguluchat.com © 2026 TURKUAZ
yabangulu1139@gmail.com