(u16) Tükenmiş sevgilerin şehrindeyim... Ne güneş açıyor bu şehirde Ne de aydınlık Gün sırt çevirmiş Çaresizlik diz boyu.. Hüküm vermiş ışık sanki... Karanlığa mahkum bu şehir Tıpkı sensizliğe mahkum ettiğin ben gibi. Ben bu şehir gibi karanlık.. Sen sırtını döndün ÜŞÜYORUM.. Sensizlik çok ıssız...
21.7.2016 23:24
(u16) yorgunum karlacım bu gün gelinle çarşıya gittik hava felaket sıcaktı kendime gelemedim daha .as. karlacım .kv.
21.7.2016 23:21
(u16) (u16) Gölgeler düşsede yüreğinin üstüne.Güneşini sakın söndürme .Umut yoksa yarınlar uzakkalır insana.Unutma bir sen daha yok bu dünyada