BU DÜNYA FANİ SAKIN GÜVENME, GİDEN GELMEZ, GELEN DURMAZ, ALLAH SEVGİSİ GÖNÜLDEN ÇIKMAZ, GÖNLÜNÜZ İMAN CENNET MEKANINIZ OLSUN,HAYIRLI CUMALAR ARKADAŞLAR…..guul.
POSTACI28.7.2016 19:32
Bunca zamandır bu nick.i kullanırım belediye otobüsü gibi de dolaşmadığım yer kalmadı o kadar da arkadaşımız oldu bir kişi böyle bir jest yapmadı :( Teyzoş şimdi gözlerim yaşardı desem inanmazsın:( inan ma ama çok teşekkür ediyorum. :) yalnız şu peşime takılan itin ipini çözmeseydin iyiydi .azar. .haha..haha.
28.7.2016 12:00
(u16) .postacı. Bak Postacı Geliyor Selam Veriyor Herkes Ona Bakıyor Merak Ediyor Çok Teşekkür Ederim Postacı Sana Çok Sevinçli Haberler Getirdin Bana Bugün Yalnız Bu Kadar Hoşçakalınız Yarın Yine Gelirim Darılmayınız Haydi Git Güle Güle Uğurlar Olsun Ellerin Dert Görmesin Kısmetle Dolsun .posta. .haha.
28.7.2016 10:28
(u16) karlacım günaydın canım yüreğine sağlık .kv.