POSTACI29.7.2016 15:44O bir kere profesörün pire torbasıydi teksas ta cirit atarlardı :d
POSTACI29.7.2016 15:28Rimelin aksın tubiş :d ayakkabının topuğu kırılsın tubiş :d çorbın kaçsın tubiş :d saçına sakız bulaşsın tubiş :dsen benim peşime pire torbasını salarsan böle dua ederim .haha. Aynı dualarım teyzoşa.tava. da geçerli .haha. O pire torbasını buraya getiren 0 .azar.
POSTACI29.7.2016 15:21HaaaaaH bir deli daha :( bu da peşime pire torbasını yolladı .azar.
POSTACI29.7.2016 15:05Posta mı kaldı artık tubiş .tava. Telefonun yokmu .azar. .haha.
POSTACI29.7.2016 14:51Gününüz güzel neşeniz daim olsun.:)