Ziyaretçi Defteri
Mobil wap chat sitemizden yararlanabilmek için lütfen Giriş yapınız ya da Kayıt olunuz.

* POSTACI
29.7.2016 15:44
O bir kere profesörün pire torbasıydi teksas ta cirit atarlardı :d

* POSTACI
29.7.2016 15:28
Rimelin aksın tubiş :d ayakkabının topuğu kırılsın tubiş :d çorbın kaçsın tubiş :d saçına sakız bulaşsın tubiş :dsen benim peşime pire torbasını salarsan böle dua ederim .haha. Aynı dualarım teyzoşa.tava. da geçerli .haha. O pire torbasını buraya getiren 0 .azar.

* POSTACI
29.7.2016 15:21
HaaaaaH bir deli daha :( bu da peşime pire torbasını yolladı .azar.

* POSTACI
29.7.2016 15:05
Posta mı kaldı artık tubiş .tava. Telefonun yokmu .azar. .haha.

* POSTACI
29.7.2016 14:51
Gününüz güzel neşeniz daim olsun.:)
Geri Dön
yabanguluchat.com © 2026 TURKUAZ
yabangulu1139@gmail.com