Ziyaretçi Defteri
Mobil wap chat sitemizden yararlanabilmek için lütfen Giriş yapınız ya da Kayıt olunuz.

* POSTACI
31.7.2016 17:33
Bankadaki manitan çok ateşli bir mektup yollamış ;) 5 ağustos 2016 tarihine kadar şu kadar borcunu ödemezsen anyayı konyayı görürsün diyooOOO.haha..haha.

* POSTACI
31.7.2016 17:29
Sefgilin sana mektup yazmamişsa benim suçum ne :( gerçi biri sana çok ateşli bir mektup yollamış .haha..haha.

* POSTACI
31.7.2016 17:27
Ama pire torbasına popomdan bir parca bile gapturmadum .haha.

* POSTACI
31.7.2016 17:23
Peşime takıp durmayın şu pird torbasını yaw.azar. :d

* POSTACI
31.7.2016 17:16
SELAM MORUKLAR:d
Geri Dön
yabanguluchat.com © 2026 TURKUAZ
yabangulu1139@gmail.com