serseryy herif1.8.2016 15:57.sersryy. İsyan deyip geçme/ben bu isyanımla ne ateşler yakarım dudaklarında/BİLEMEZSİN...
serseryy herif1.8.2016 15:36evett tuba hanım sanırım kahve kelek cıktı sız ıyısı .scay. ıcın
serseryy herif1.8.2016 15:33serseryyy kan kusturyorr tuba hanım sızde hosgeldınız .skahve.
1.8.2016 15:32(u16) serseryy nbr .gg.
| YABANGÜLÜ tarafından editlendi |
1.8.2016 15:28(u16) .hb. canım dün gece geldim yorgundumda gezmesi güzelde yorgunluğu olmasa iyi olacak :D