POSTACI3.8.2016 23:26Teyzoş :d
3.8.2016 23:18(u16) buyur ben varım .gg.
| YABANGÜLÜ tarafından editlendi |
POSTACI3.8.2016 23:16Kimse varmı ?:(kapıda da pire torbası olmadığına göre darbe mi oldu ne :d
POSTACI3.8.2016 23:10ööÖÖHÖ ÖHÖ
3.8.2016 23:08(u16) tamam tanercim iyi uykular aeol kib görüşürüz .esne.