POSTACI3.8.2016 23:48Yaşlı olmanın faydaları teyzoş :( bacaklarını uzat rahat otur yaw dizin ağrımasın çekinme yaw:d:d
3.8.2016 23:45(u16) nereye kaçıyormuş teyzoş .gg.
POSTACI3.8.2016 23:44Teyzoş kaçıyor kesin :d:d
3.8.2016 23:43(u16) heya dizim ağrıyor .ha.
POSTACI3.8.2016 23:42.haha. Dizin mi ağrıyor .haha.