Ziyaretçi Defteri
Mobil wap chat sitemizden yararlanabilmek için lütfen Giriş yapınız ya da Kayıt olunuz.

* POSTACI
4.8.2016 00:35
Yaw bir ara Tolgayı görmüştüm bir yerde.dsn. Gelse de kurtarsa kardeşim beni :(:d:d

* YABANGÜLÜ
4.8.2016 00:30
(u16) bence pireden değil bitlenmekten kork .haha.

* POSTACI
4.8.2016 00:30
Noluyor burda.azar. Sanki feminist bir oluşum mu ne kurulmuş sanki .dsn. .haha.

* POSTACI
4.8.2016 00:28
Yaw köpekten korkmuyorum pirelerinden korkuyorum :(:d:d

* YABANGÜLÜ
4.8.2016 00:26
(u16) helal tubişim :D
Geri Dön
yabanguluchat.com © 2026 TURKUAZ
yabangulu1139@gmail.com