Ziyaretçi Defteri
Mobil wap chat sitemizden yararlanabilmek için lütfen Giriş yapınız ya da Kayıt olunuz.

* YABANGÜLÜ
5.8.2016 00:21
(u16) Ey benim yüreğimin nazlı çiçeği...!!!
Barışın ellere, küsün bana mı?
Sana kim öğretti böyle sevmeyi.
Bayramın ellere, yasın bana mı?..
Duymadın gönlümün haykırışını, Kırdın şu gönlümün sabır taşını,
Görmekten usandım çatık kaşını, Gülüşün ellere de nazın bana mı?
Uçurdun yellere ümitlerimi, Düşürdün dillere çektiklerimi, Soldurdun içimde hayellerimi,
BAHARIN ELLERE’DE, KIŞIN BANAMI…? ÇİÇEKDAĞLI ARİF SOYLU

* YABANGÜLÜ
4.8.2016 23:44
(u16) terbiyesizlik yaaa fatoşa çok ayıp etmiş :)

* tayfun
4.8.2016 23:43
dil abla baska melek

* YABANGÜLÜ
4.8.2016 23:42
(u16) fatoşunmu tayfuncum melek bizim melekmi :)
| YABANGÜLÜ tarafından editlendi |

* YABANGÜLÜ
4.8.2016 23:41
(u16) Ömrü boyunca bir dilim ekmek vermemiş kişiyle sakın yola çıkma; fedâkârlığı bilmediğinden, ilk sıkıntıda kendi için seni satar...
Farabî
Geri Dön
yabanguluchat.com © 2026 TURKUAZ
yabangulu1139@gmail.com