POSTACI5.8.2016 02:09Teyzoş .bye. SELAMETLE HAYIRLI GECELER HAYIRLI CUMALAR...
5.8.2016 02:04(u16) bana müsade gençler .uykucu. .esne. .yat.
POSTACI5.8.2016 02:03:( gece gece böyle pastaları gözümüze sokup avucumuza zımpara yaptırmasan :(
5.8.2016 01:58(u16) .gg. .çklt.
| YABANGÜLÜ tarafından editlendi |
POSTACI5.8.2016 01:56Keşke böyle bir pasta yapsan da davet etsen :dpire torbasını salsan da gelirim.haha..haha.