20.5.2026 13:00Ben en son güvenimi beni yarı yolda bırakanda bıraktım.. Tahammülüm yok, Eyvallahım yok kimselere. Samimiyetler sahte geliyor artık... ne insana nede insan görünümlü olanlara inanıyorum... BAKIYORUM. SEÇİYORUM. GÜLÜYORUM.. GEÇİYORUM. .murat.
erhnn 19.5.2026 20:40Yaş ilerledikçe bazı insanların neden ortadan kaybolmayı ve sessiz, özel bir hayat yaşamayı seçtiklerini daha iyi anlıyorum.