KarŞıYaKaLı 23 gün önce. 11:17Ne çıkar yanımda olmasan! kalbim senden ibaret değil mi? uzaktan sevmek zor demişsin; etme sevdam etme, görmeden sevmek ibadet değil mi ?
23 gün önce. 22:55 aynen .cylnn01. [EDIT]| _C3yL@n_ tarafından editlendi | 30.5.2026 11:20 |[/EDIT]