22.7.2015 14:57(u16) Şems-i Tebrizi: Düzenim bozulur, Hayatımın altı üstüne gelir diye endişe etme. Nereden bilebilirsin Hayatın altının üstünden daha iyi olmayacağını? .nes. | YABANGÜLÜ tarafından editlendi |
tiryaki 22.7.2015 14:54Günlerden SÜKUT… Issız ve Hecesiz Kalmayı Tercih Ettim…
22.7.2015 14:51(u16) İlhan Berk: İlk izlenim çok önemlidir. İlk iki dakika kocaman bir yüreği var sanırsın. Sonra bir ömür o yürekte, ilk iki dakikayı ararsın." .nes.
22.7.2015 14:46(u16) Cemal Süreya : Senin çelme taktığın yerden başlıyorum hayata. Varsın yara içinde kalsın dizlerim; yüreğim kadar acımaz nasıl olsa. .nes.
tiryaki 21.7.2015 18:40Ya Rabbim !!!!! Yüreğimde sızıları İnce ince söz eyle..'''