26.10.2015 21:26Görmezden geldiklerini gözden geçirdiğinde İnce ayrıntıların farkına varırsın, ve ne çok şey kaçırdığını anlarsın Üzerinde durduğun çoğu şeyde , gereksiz detaylardır aslında.
26.10.2015 21:22gôlgesine sıgınacağım çok umudum oldu birçoguda gûneşi gôrmeden soldu .
26.10.2015 21:19Sonra da oturduk çay içtik . varmışsın gibi karşılıklı yokmuşsun gibi sessiz ..