GARİP1 ADAM 16.4.2016 01:14Asmışlar darağacına özgürlüğümdeki "BENİ" Tutsaklığım ölmüyor nerdesin.!?
GARİP1 ADAM 16.4.2016 01:13Sevda alfabesine adak diye niyetlenmiş Hiçbir cümlede sevdaya kurban edilmemiştim oysa. Yalnızlığın kollarında can verdi sevdam. Körpe umutlarımın paçalarını sıvazladım, Usulca yatırdım musallaya yüreğimi. Kendi ellerimle kefenledim cümlelerimi yokluğunla ve Saf tuttum kendi cenazemde, Sevda niyetine..
GARİP1 ADAM 16.4.2016 01:11Bir şeylerin dışındayım, biliyorum..!! Daha doğrusu bir şeyler bensiz sürüp gidiyor.!! Bazıları hiç birşey yapmıyorum diye bana kızıyormuş, olsun.!! Bende yaptıklarım için kendime kızıyorum..!!
kehribar 16.4.2016 00:40iyi geceler sessiz defterim seni yine senle bas basa bırakıyorum :)