GaMZeLi 24.4.2016 21:29.si. Birlikte gülüyorsanız mutluluktur, Birlikte ağlıyorsanız dostluktur; Ama Birlikte susuyorsanız bu aşktır.
GaMZeLi 24.4.2016 21:28.si. Yağmur ol ama ıslatma, Güneşim ol ama yakma, Rüzgarım ol ama savurma, Sevdiğim kadar sev ama Yalnız bırakma!
GaMZeLi 24.4.2016 21:15Ablammmm .hg.
24.4.2016 19:47(u16) Yaşayarak öğrenmek,Bedeli en yüksek öğrenme biçimidir.. . .Napoleon Bonaperte
24.4.2016 19:31(u16) ♥✻ღϠ₡ღ✻ MUTLU HUZURLU EN GÜZEL AKŞAMLAR SİZLERİN OLSUN (¯`✻´¯)"UMUT'' karanlıklar içinde güneşi beklemek, bazen yürekteki sevgiyi görebilmek, bazen de "PAPATYA" gibi hayata gülümseyebilmektir. Güzel Bir Akşam Dileğiyle Sevgiler.. | YABANGÜLÜ tarafından editlendi |