4.5.2016 21:29(u16) Gözlerini kapat, şu an Benden mutlusu yok de, Derin derin içine çek havayı, Gözlerini açtığında Rengarenk gör dünyayı, Gülümse, mutlu olmasan bile gülümse, Kendini kandır hatta, Kalbin nasılsa inanır, Gülümse, çünkü sen mutlu oldukça Geçer bu ömür, Yoksa zindan olur dünya., Gülümse......İYİKİ VARIM DEE.. :) | YABANGÜLÜ tarafından editlendi |
4.5.2016 21:26(u16) Bazı duyguların adı yoktur. Sevmekle ölmek arasında mekik dokur. Ne yanına gidebilirsin. Ne de onsuz kalabilirsin...
4.5.2016 21:25(u16) Gözün arkada kalacaksa, marifet değildir gitmek. Can Yücel
4.5.2016 21:24(u16) Gidecek Olan Karar Vermişse Gönülden,' Bize Sadece Kapıları Açmak Düşer . . !