Mobil wap chat sitemizden yararlanabilmek için lütfen Giriş yapınız ya da Kayıt olunuz.
Ziyaretçi Defteri
* YABANGÜLÜ
17.5.2016 15:59(u16) Keşke bir NEFES olsaydım
Sen içine çekince sende
kalsaydım...!!!!
_____Hep içinde yada yanında olsaydım
YANMAK pahasına...!!!
____Keder ve Derin keyfine hafif bir
NEFES olsaydım...!!
_____Bir parça duman olsaydım da
CİĞERİNE dolsaydım...!!!
____YANINDA olsaydım da varsın "
BİR AVUÇ KÜL " olsaydım Derya
| YABANGÜLÜ tarafından editlendi |
* YABANGÜLÜ
17.5.2016 15:55(u16) “ Sağlık” En Büyük Hediyedir.
“Tok Gözlülülk “ en büyük Zenginlik,
“Güven” En büyük akrabalık,
“Sevgi” ise en büyük Mutluluktur.
Her nefes alışınız sağlık, mutluluk, sevgi, huzur dolu olsun. Mutlu Bir Gün Dileğiyle :)
* YABANGÜLÜ
17.5.2016 15:52(u16) _______........Özlemleri........
_______Bitmeyen içten dostluklara
_______bir yıldız gibi
_______parlayan mutluluğa
_______Sevgi dolu gönüllere
_______selam olsun.
* YABANGÜLÜ
17.5.2016 15:51(u16) Yolunuz Kalpte Başlayıp Kalpte Sollansın Sevgi Ve Umutlarınıza Işık Olsun Yüreğinizden Sevinçler Yüzünüzden Gülümseme Eksik Olmasın
* YABANGÜLÜ
17.5.2016 15:48(u16) ●̮̑En güzel köprü GönüLLer arasında kuruLandır!
█ ●̮̑En güzeL göz Her şeye sevgiyLe bakandır
█ ●̮̑En güzeL ırmak Dost bahçesine akandır!
..252592526025261..25412 |
Geri
yabanguluchat.com © 2026 TURKUAZ
yabangulu1139@gmail.com